FINANSIERING

Attraktiva och flexibla finanslösningar för olika behov och önskemål.

DESIGN INNOVATION

Denna del visar upp några av våra mest slående designkoncept.

HYBRIDBILAR

Lexus Hybrid Drive: En intelligent kombination av el- och bensindrift.

ÄGA EN LEXUS

Att äga en Lexus är mycket mer än att äga en bil.

NX 300h

UPPTÄCK DEN DJÄRVA URBANA DESIGNEN, DEN NYA GENERATIONEN LEXUS HYBRID DRIVE OCH DEN DYNAMISKA F SPORT-UTRUSTNINGSNIVÅN.


Max. effekt (hk) 197
CO2, bl körning (g/km) 117
Bränsledekl. bl. körning (l/100 km) 5,1
Acceleration 0-100 km/h 9,2
Toppfart (km/h) 180

FRÅN 361 700 kr

SKARP HYBRIDCROSSOVER

UPPTÄCK DEN DJÄRVA FORMGIVNINGEN, DEN NYA GENERATIONEN LEXUS HYBRID DRIVE OCH DEN DYNAMISKA F SPORT-UTRUSTNINGNIVÅN.

NX 300h är en crossover som är skapt för att sticka ut i mängden och som bjuder på flexibelt utrymme med suverän komfort för upp till fem personer med bagage. Den har vår senaste version av Lexus Hybrid Drive och mjuka och smidiga vägegenskaper i kombination med låga utsläpp.

Den intuitiva Lexus-tekniken märks bland annat i Pekplattan, 360°-monitorn och det Aktiva krockskyddssystemet. För en ännu trevligare körupplevelse har nya NX 300h F SPORT adaptiv fjädring (AVS), 18” lättmetallfälgar och sportstolar klädda i perforerat skinn. Privatleasa en NX 300h från 5 347 kr/mån. Läs mer.

PRIVATLEASA EN LEXUS NX 300h

PRIVATLEASING

PRISER OCH SPECIFIKATIONER

TA REDA PÅ DETALJERNA OCH JÄMFÖR SKILLNADERNA

NX 300h FWD

  • 17" lättmetallfälgar (10-ekrade) med 225/65 R17-däck
  • Takreling, integrerad
  • Ljudanläggning med 8 högtalare och CD-spelare
  • Multimedia-skärm (Lexus Media Display), 7". Förbredd för navigation
  • Klädsel, tyg

FRÅN 361 700 kr

VÄLJ EN ANNAN MODELL FÖR JÄMFÖRELSE

KUNDRECENSIONER

NX 300h BUSINESS

NX 300h BUSINESS.
LEXUS ALLRA SENASTE.

Fullhybriden NX 300h är en kompakt crossover med generösa och flexibla utrymmen, fina köregenskaper och härlig komfort. Dessutom är den laddad med Lexus sedvanliga premiumattribut; bland annat hög säkerhetsnivå och en rikhaltig standardutrustning.

LEXUS NX 300h BUSINESS
Pris: 379 900 kr
(Ord. pris 411 200 kr)
Tillval, dragkrok (avtagbar): 11 400 kr
Tillval, Lexus Navigation: 8 900 kr
Tillval, metalliclack: 9 000 kr
Tillval, PCS/ACC: 9 900 kr
Förmånsvärde från: 1 992 kr/mån
Leasingavgift från: 2 437 kr/mån
Hybrid    
197 hk    
Bränsledeklaration 5,2 l/100 km    
CO2-utsläpp 121 g/km    
NOx-utsläpp 7,2 mg/km    
Energideklaration C    
Under 9 basbelopp    
5 stjärnor i Euro NCAP    

EXEMPEL PÅ UTRUSTNING, LEXUS NX 300h BUSINESS.

  • Automatisk växellåda
  • AWD, variabel fyrhjulsdrift (E-FOUR) och dragvikt 1 500 kg
  • Bagagelucka motorstyrd och delbart baksäte 60/40
  • Farthållare
  • Integrerad takreling
  • Klimatanläggning elektroniskt styrd med separat temperaturinställning förare/framsätespassagerare
  • Klädsel, Tahara, syntetiskt skinn
  • Krockkuddar, 8 st
  • Larm (startspärr, rörelsesensor och lutningssensor) med sirén
  • Lättmetallfälgar 18", 5-dubbelekrade
  • Ljudanläggning med digital radiomottagning (DAB), CD-spelare och 8 högtalare. Bluetooth® handsfree, AUX-ingång och USB-port

  • Multimedia-skärm (Lexus Media Display), 7", med backkamera
  • Parkeringssensorer (fram och bak)
  • Ratt, skinnklädd, med kontrollknappar för ljud, multiinformationsdisplay, telefon och röststyrning m m
  • Regnsensor
  • Smart Entry Keyless System (nyckellöst lås- och startsystem)
  • Strålkastare med halogen helljus, LED-halvljus, LED-blinkers och LED-varselljus. LED-dimljus med kurvfunktion

Beräknat förmånsvärde netto är baserat på 50% marginalskatt. Leasingavgiften är exklusive moms och beräknad på 30% särskild leasingavgift och 50% restvärde efter 36 månader. Uppläggnings- och aviavgift tillkommer. Erbjudandet gäller enbart juridisk person och kan ej kombineras med ramavtal eller andra rabatter/erbjudanden. Finansieringsförslag via Lexus Financial Services.

Detta är endast ett exempel på vad en månadskostnad kan bli vid angivna parametrar. Rörlig ränta baserat på Stibor 90 dagar per 1 januari 2016.

Toyota Sweden AB, Lexus Division, förbehåller sig rätten att när som helst ändra detaljer i specifikationer och utrustning utan särskilt meddelande.

NÄR VI SKAPADE NX 300h STRÄVADE VI EFTER ATT BYGGA EN SÅ DISTINKT OCH SKARP CROSSOVER, ATT MAN SKULLE VILJA PROVKÖRA DEN DIREKT VID BLOTTA ÅSYNEN.

Takeaki Kato , NX 300h Chief Engineer

VIKTIGA EGENSKAPER

LÄR KÄNNA NX 300h LITE BÄTTRE

Att köra NX 300h - Höjdpunkterna

HÖJDPUNKTERNA

Distinkta NX 300h bjuder på ett bredbent uppträdande, Lexus djärva spindelgrill och raffinerat läckra LED-ljus både fram och bak. NX 300h tar helt enkelt för sig. Inspirationen till designens skarpa, men samtidigt flytande linjer sägs komma från den intrikata skönheten i glödhet, flytande metall. När du närmar dig bilen lyser dörrhandtagen upp för att välkomna dig. Den kupéliknande silhuetten och de dramatiska linjerna väcker intresset. I fronten bidrar LED-strålkastarna med sina trippelprojektorer och pilspetsformade varselljus till den omisskännliga Lexus-känslan. Baktill lyser de gnistrande, nästan diamantliknande bakljusen upp L-emblemet och förstärker crossoverns kraftfulla linjer.

Hybriddrivlinan i NX 300h levererar 197 supermjuka hästkrafter. Men fantastiskt nog är CO2-utsläppen vid blandad körning så låga som från 117 g/km och bränsleförbrukningen börjar från låga 5,1 l/100 km.

Inuti NX 300h - Höjdpunkterna

HÖJDPUNKTERNA

Från din upphöjda position i de elegant arbetade skinnklädda och suveränt bekväma stolarna har du fin överblick över trafiken. S-Flow klimatkontroll, som endast svalkar i de säten där det sitter någon, är verkligt effektiv i alla väder. Kalla morgnar blir stolarnas värmefunktion ännu mer effektiv om du lägger i EKO-läget. För att göra livet lite lättare där det är trångt ger 360°-monitorn med hjälp av fyra diskret placerade kameror en 360°-överblick. Kamerorna sitter i framgrillen, de yttre backspeglarna (fungerar även när speglarna är infällda) samt baktill. Med hjälp av digitala guidelinjer på multimedia-skärmen gör bilderna det mycket enklare att manövrera i lägen där marginalerna är små.

Med NX 300h kan du välja till det allra senaste inom multimedia. Till exempel Lexus Premium Navigation och Lexus Connected Services som Google Street View®. Det kan till och med räkna ut den mest miljövänliga rutten.

Säkerheten i NX 300h - Höjdpunkterna

HÖJDPUNKTERNA

I konstruktionen av NX 300h har stor möda lagts på att motverka trötthet bakom ratten. En extra bred vindrutedisplay i färg hjälper dig till exempel att koncentrera dig på vägen, Körfältsassistans förhindrar att du oavsiktligt glider ur din fil och det Automatisk avbländande helljuset bländar automatiskt ner när så behövs. För att hjälpa föraren att undvika en kollision använder det Aktiva krockskyddssystemet millimetervågradar för att upptäcka föremål framför bilen. Och i riktigt kniviga situationer kan systemet automatiskt slå till bromsarna och sträcka säkerhetsbältena om det skulle vara nödvändigt. Om du trots allt ändå råkar ut för en olycka, så kan det kännas tryggt att veta att du och dina passagerare är omgivna av en mycket kraftig säkerhetsbur och dessutom har inte mindre än åtta skyddande krockkuddar.

Körlägesväljare

KÖRLÄGESVÄLJARE

NX 300h är en crossover som är smidig i stadstrafik och kul att köra på öppna vägar. Och den smarta Körlägesväljaren gör upplevelsen ännu trevligare genom att fintrimma bilen enligt ditt tycke och smak för stunden. Du kan välja på 4 till 5 lägen, från ECO till SPORT+, beroende på utrustningsnivå. I tät stadstrafik kan du enkelt välja EV (Electric Vehicle)-läget vilket betyder nollutsläpp. En synnerligen vridstyv kaross och Adaptiv fjädring betyder mjuka och distinkta köregenskaper, medan E-FOUR-systemets variabla fyrhjulsdrift ger extra trygghet i dåligt väglag.

Lexus hantverksskicklighet

LEXUS HANTVERKSSKICKLIGHET

NX 300h sätter nya riktmärken för en crossover i den här klassen, vilket märks inte minst på de handslipade ”shimamoku”-träinläggen och de vackert arbetade skinnpartierna. NX byggs i vår Kyushu-fabrik där man slås av den rena och dammfria arbetsmiljön. De som arbetar på lackeringsavdelningen måste till exempel gå igenom två separata vakuumkammare för att avlägsna partiklar från specialklädsel och hår. En vattenvägg, med smeknamnet Niagara, sköljer bort partiklar och bidrar ytterligare till den extremt rena miljön. Hemligheten bakom den gnistrande lacken ligger bland annat i handslipning av grundlagren (en tidskrävande procedur som normalt bara används vid handbyggda bilar). Till slut, innan leverans, provkörs varje NX på en tre mil lång slinga.

Fem stjärnor i EURO NCAP

FEM STJÄRNOR I EURO NCAP

Lexus NX 300h har belönats med toppbetyget av Euro NCAP. Resultatet i alla delmoment låg klart över minimikraven för fem stjärnor och därmed tillhör den nya Lexus-modellen en av de allra säkraste bilarna i segmentet.

Krocktesterna består av fyra olika delmoment: Skydd av vuxna, Skydd av barn, Fotgängarskydd samt sedan 2009 också Förarstödsystem. Det senare innefattar system som skyddar mot kroppsskador samt mildrar olyckseffekter som t ex automatisk nödbromsning, elektronisk stabilitetskontroll och hastighetsbegränsning.

Lexus NX 300h nådde 82% för Skydd av vuxna, 82% för Skydd av barn, 69% för Fotgängarskydd samt 71% för sina Förarstödsystem.

Vindrutedisplay i färg

VINDRUTEDISPLAY I FÄRG

Viktiga uppgifter kan du läsa av direkt på vindrutan, i färg och utan att ta blicken från vägen framför dig. Den extra breda displayen mäter 6,2” och ger dig till exempel hastigheten, navigeringsdirektiv och ljudinställningar.

Lyxig interiör

LYXIG INTERIÖR

De härligt sköna framstolarna är byggda med samma ”integrated foaming”-teknik som först lanserades i F SPORT-paketen. Det är en metod som hämtat inspiration från motorsportens värld och ger dels bättre komfort, dels bättre sidostöd än vad som är möjligt att uppnå med konventionella metoder.

Förutom gott om benutrymme både fram och bak är framstolarna elektriskt justerbara i åtta led. Du kan också få svankstöd och minnesfunktion.

Stolsitsens form och fasthet har noggrant optimerats för att minska trycket på det känsliga höftområdet. Stolarna kan också skjutas tillbaka extra långt för att passa längre personer.

Baksätet går att fälla 60:40 i alla NX 300h-versioner för att göra det lätt att ta med lite större saker, som till exempel en cykel eller surfbräda. Och när du fäller hela baksätet får du förstås plats med verkligen skrymmande saker.

Du kan också uppgradera så att baksätets fällning manövreras rent elektriskt, genom flera praktiskt placerade manöverkontroller. Baksätespassagerarna kan också vinkla sina ryggstöd för att åka ännu mer bekvämt.

Säkerhetskaross / Åtta krockkuddar

SÄKERHETSKAROSS / ÅTTA KROCKKUDDAR

I tillägg till den enormt kraftiga säkerhetsbur som omger kupén skyddas förare och passagerare också av åtta krockkuddar. I framsätena skyddar tvåstegskuddar huvudet, och där finns även knä- och sidokrockkuddar. Krockkuddsgardiner löper utmed hela längden på kupéns båda sidor. Alla säkerhetsbälten, förutom mittbältet i baksätet, är dessutom utrustade med försträckare. Den här exceptionellt höga säkerhetsnivån är standard i NX 300h.

Framstolarna är konstruerade för att minimera risken för whiplash-skador om bilen blir påkörd bakifrån. Den förstärkta stolsramen låter bålen sjunka in i ryggstödet medan det nackstödets placering ger ett effektivare stöd för huvudet.

Köregenskaper

KÖREGENSKAPER

För att ge verkligt distinkta och trevliga köregenskaper på alla sorts vägar testades först NX 300h i världens kanske allra mest avancerade körsimulator. Därefter har den testats flera tiotusentals mil under de allra tuffaste förhållanden, från arktiskt sönderfrusna vägar till rent tropisk ökenhetta.

Med sitt helt nya chassi, fjädring och styrning är NX 300h suveränt mjuk och smidig på vägen. Genom bland annat ny avancerad lasersvetsning och limning har NX fått en mycket vridstyv kaross. Vilket betyder en mycket stark crossover som belönar föraren med raffinerade köregenskaper. Kombination av kompakt MacPherson-fjädring fram och dubbla triangellänkar bak ger suveränt väggrepp, kurvtagningsförmåga som en sedanmodell och utmärkt stabilitet på raksträckor. Vill du ha en ännu större körupplevelse finns AVS (adaptiv fjädring) som tillval, vilken på ett intelligent sätt styr dämpningen av de fyra hjulen. Det ger inte bara bättre åkkomfort utan förbättrar också stabiliteten.

Avancerad teknik

AVANCERAD TEKNIK

När du närmar dig din NX 300h med nycklarna i fickan lyser de fyra dörrhandtagen upp för att hälsa dig välkommen. De snygga handtagen har förresten unikt nog inga nyckelhål.

Inuti NX 300h kommer du att upptäcka intuitiva tekniklösningar som gör livet lite enklare. Ett exempel är takbelysningen som tänds bara fingret nuddar lampan, istället för att du ska slippa famla i mörkret; ett annat är bakluckan som kommer ihåg exakt hur mycket du normalt brukar öppna den. Interiören med sina fint arbetade detaljer har en mittkonsol med tydlig inspiration tagen från Lexus nu välkända spindelgrill. En snygg analog klocka och läcker bakgrundsbelysning adderar elegans. De ytterst bekväma framstolarna kan elmanövreras i åtta led och kan både värma och svalka. Baksätet är också elmanövrerat och kan fällas 60:40 för att få plats med till exempel skidor eller surfbrädor.

Aktivt krockskyddssysten / Aktiv farthållare

AKTIVT KROCKSKYDDSSYSTEM / AKTIV FARTHÅLLARE

Aktivt krockskyddssystem: En millimetervågradar mäter avstånd och en dator räknar blixtsnabbt ut risken för en kollision. Om risken bedöms som överhängande varnas föraren både med ljud och visuella signaler samtidigt som bromstrycket ökas. Om systemet bedömer att en kollision är oundviklig, slås bromsarna till automatiskt samtidigt som bältessträckarna dras åt.

För att minska risken för trötthet bakom ratten håller den Aktiva farthållaren det önskade avståndet till bilen framför, även när den ändrar hastighet eller helt bromsar in. När trafiken åter lossnar ser farthållaren till att NX återtar den tidigare inställda hastigheten.

360°-monitor

360°-MONITOR

För att göra det lättare att ta sig fram där det är ont om plats har NX 300h Executive fyra kameror vilka ger en 360°-vy av området runt hela bilen. Lexus är först med den här 360°-monitorn, som även skapar en virtuell 3D-vy av bilen. Tillsammans med guidelinjer på skärmen underlättas situationen högst väsentligt i trånga stadsmiljöer.

S-Flow klimatkontroll

S-FLOW KLIMATKONTROLL

En både högeffektiv och energisnål tvåzoners luftkonditionering. En av hemligheterna är att S-Flow, intelligent nog, bara svalkar de säten där det verkligen sitter någon.

Om bilen har skinnklädsel får både föraren och framsätespassageraren möjlighet att välja stolsvärme eller ventilation. I vårt allt mer extrema klimat känns det naturligtvis ganska lyxigt.

Vissa utrustningsnivåer har möjlighet till uppvärmd ratt. Du slår själv på värmen som slår av automatiskt efter en förutbestämd tid.

Körfältsassistans / Automatiskt avbländande helljus

KÖRFÄLTSASSISTANS / AUTOMATISKT AVBLÄNDANDE HELLJUS

Körfältsassistans: den innovativa tekniken hjälper föraren från att av misstag glida ur den egna filen. Den varnar och, om så behövs, reagerar systemet också med en lätt korrigering av styrningen.

I mörkret använder det Automatiska avbländande helljuset en kamera som är placerad bakom den inre backspegeln för att upptäcka mötande trafik eller framförvarande bilar. Den bländar då automatiskt av till halvljus, vilket minskar risken för att blända andra om du skulle missa att göra det själv i tid.

Lexus Hybrid Drive

LEXUS HYBRID DRIVE

NX 300h har den senaste versionen av Lexus Hybrid Drive, som utan att det ens känns kombinerar kraften från en 2,5-liters bensinmotor med en eller två elmotorer. NX 300h är suveränt smidig och tyst och precis lika lätt att köra som en konventionell lyxbil. Trots pigga prestanda drar den inte mer än från 5,1 l/100 km vid blandad körning, vilket får betraktas som ganska fantastiskt för en crossover av den här storleken. Regenererande bromsning betyder att hybridbatteriet aldrig behöver laddas och tack vare Lexus ledarskap i hybridtekniken kommer NX 300h att få mycket låga driftskostnader.

STARTA OCH KÖR IVÄG

När du startar bilen kan de kraftfulla elmotorerna fram och bak tyst och smidigt ta dig till 65 km/h på kraft, som enbart hämtas från hybridbatteriet. Bilen drar då ingen bensin och har nollutsläpp.

NORMAL KÖRNING

Vid hastigheter över 65 km/h griper den supersmidiga bensinmotorn (som arbetar enligt Atkinson-cykeln) omärkligt in. Den så gott som perfekta fördelningen av kraft från bensin- och elmotorerna gör att NX 300h blir en mycket trevlig bil att köra. Låga utsläpp och en synnerligen modest bränsleförbrukning gör ju heller inte saken sämre.

FULL GAS

När du verkligen trycker på gasen kickar elmotorerna omedelbart in och förstärker 2,5-litersmotorn. När de arbetar tillsammans får du ett mycket bra vridmoment som ger en snabb linjär acceleration precis när det behövs som bäst.

SAKTA NER, STANNA, BROMSA

När du saktar in eller stannar stängs bensinmotorn av och skär ner utsläppen till noll. Bromsa eller bara lyft foten från gaspedalen så tar det regenererande bromssystemet hand om den rörelseenergi som går förlorad i andra bilar. Denna förvandlas till elektrisk energi som sedan lagras i hybridbatteriet. Det är en av anledningarna till att du aldrig behöver ladda hybridbatteriet i en Lexus Hybrid Drive.

Mark Levinson® Premium Surround

MARK LEVINSON® PREMIUM SURROUND

Mark Levinson® Premium Surround-systemet har 14 högtalare med GreenEdge™- teknik, vilka är ytterst noggrant placerade för att passa just NX:s specifika akustiska miljö. Anläggningen ger en suverän 7.1-kanals digital hemmabioupplevelse, som förstärks av Clari-Fi™ som återskapar det ljud vilket förlorats i den digitala MP3-kompressionen.

Diamantliknande trippel-”L” LED-strålkastare

DIAMANTLIKNANDE TRIPPEL-”L” LED-STRÅLKASTARE

De diamantliknande trippel-”L” LED-strålkastarna använder samma ljuskälla för både hel- och halvljus i F SPORT- och Executive-versionerna. Den exklusiva känslan förstärks dessutom av L-formade LED-varselljus.

I bakljusklustret är LED-lamporna arrangerade i Lexus klassiska ”L”-form med en knappt synbar glipa för bakluckan. Glaset är tjockt och ger en diamantliknade lyster även när bakljusen är släckta.

LED-dimljusen fram har en innovativ kurvfunktion och de passar också fint samman med spindelgrillen och varselljusen, även de med LED-lampor. De bidrar för övrigt även till att sänka energiförbrukningen.

AWD, variabel fyrhjulsdrift (E-FOUR)

AWD/E-FOUR

I den fyrhjulsdrivna versionen av NX 300h ger det innovativa E FOUR-systemet bra grepp när väglaget är besvärligt. Systemet har en elmotor på 68 hk monterad på bakaxeln, vilken ger ett omedelbart vridmoment exakt just när det behövs.

Pekplatta

PEKPLATTA / MULTIMEDIA

Det spelar ingen roll hur många bollar du har i luften, i NX 300h är det lätt att hålla sig ständigt uppdaterad. Med smarta detaljer som en sladdlös laddare, där kompatibla mobiler kan fyllas på bara genom att lägga den i en ”vagga”, eller den intuitiva Pekplattan med vilken du får sömlös tillgång till Lexus Premium Navigation och Connected Services. Det senare har bland annat Online Search, Google Street View®, Panoramio® och Connected Traffic. Ett angenämt alternativ är naturligtvis annars att koppla av med din favoritmusik strömmande ur det makalösa Mark Levinson® Premium Surround-systemets 14 högtalare.

Antispinnsystem / Antisladdsystem

ANTISPINNSYSTEM / ANTISLADDSYSTEM

Antispinnsystemet förbättrar väggreppet, speciellt när du startar eller accelererar på ojämna eller halkiga vägbanor. Så fort risken för hjulspinn upptäcks sätter systemet in åtgärder för att blixtsnabbt återfå greppet.

Antisladdsystemet hjälper dig att ha kontroll över bilen speciellt i snabba kurvor och vid början till en sladd. Stabiliteten förbättras och hastigheten sänks genom ett selektivt ingripande där antingen bilen bromsas automatiskt eller motorkraften minskas, eller både och.

Välkomnande belysning

VÄLKOMNANDE BELYSNING

När du närmar dig din NX med nyckeln i fickan eller i väskan tänds belysning vid dörrarna för att välkomna och hjälpa dig att undvika hinder i mörkret.

Backvarnare för korsande trafik

BACKVARNARE FÖR KORSANDE TRAFIK

När du ska backa ut från en trång parkeringsplats använder Backvarnaren (RCTA) ”döda vinkeln”-radarn för att upptäcka korsande trafik bakom bilen, vilken annars kan vara svår att se. Om en bil dyker upp varnas du både med en ljudsignal och visuellt i backspeglarna.

LED-bakljus

LED-BAKLJUS

I bakljusklustret bildar de eleganta LED-lamporna Lexus typiska L-form, utan någon synlig skarv för bakluckan. Den speciella gjutningstekniken ger ljusen en kristallartad känsla och ett slående intryck, till och med när de inte är tända.

18” lättmetallfälgar

18” LÄTTMETALLFÄLGAR

Den intrikata u-formade ekerdesignen ger en skarp profil och bildar tillsammans med 225/60 R18-däck en fräckt sportig look. Standard i NX 200t/300h Comfort och NX 300h Business-nivåerna.

INGA MATCHNINGAR

Det finns inga egenskaper som matchar din sökning. Bredda dit sökande och försök igen.

NX 300h F SPORT

DRAMATISK DESIGN

I NX 300h:s utrustningsnivå F SPORT förenas djärv design med köregenskaper som är utvecklade av samma team som ansvarade för den legendariska supersportbilen LFA och våra högprestandamodeller RC F och GS F. Resultatet är klart pulshöjande. På utsidan märks en större variant av Lexus signaturgrill med ”L”-nätmönster, insläpp för kylluft till bromsarna och små aerodynamiska fenor för att ge förstärkt downforce.

Inuti blir det lätt att känna dig som ett med din F SPORT. Sportstolarna ger suveränt stöd, från höft till axel. Och den sportiga och ergonomiskt utformade ratten och aluminiumpedalerna ger en suverän kontroll och känsla för vägen.

TILLBEHÖR

TA EN TITT PÅ ALL ANVÄNDBAR UTRUSTNING DU KAN VÄLJA TILL DIN LEXUS

TILLBEHÖR
Alla
Exteriör
Interiör

INGA MATCHNINGAR

There are no available accessories for this filter. Please select another filter.

För att ge dig bästa möjliga Lexus-upplevelse använder vi och våra partners cookies på vår webbplats. Om du fortsätter utan att ändra i dina inställningar antar vi att du medger till mottagande av cookies på Lexus webbplats.

LÄS MER